Jeg har glemt å si i fra at jeg har flyttet, hva gjør jeg?
Kontakt din strømleverandør så raskt som mulig. De gir beskjed til oss om bestilling og oppsigelser.
Kontakt din strømleverandør så raskt som mulig. De gir beskjed til oss om bestilling og oppsigelser.
Nei, normalt ikke. Det tar inntil 5 virkedager å åpne strømmen. Ta derfor kontakt med oss i god tid. Dersom du kun stenger strømmen for en kort periode (opptil 12 måneder) og skal gjenåpne i samme navn må du betale et åpningsgebyr. Kontakt oss for avtale.
Du kan kontakte din strømleverandør. De gir beskjed til oss om bestilling og oppsigelser.
Hvis du leier, må du sjekke om din huseier skal overta abonnementet eller om strømmen skal stenges. Kontakt vårt kundesenter senest 5 arbeidsdager før ønsket stenging. For å stenge strømmen må vi ha tilgang til måleren og trenger derfor navn og telefonnummer til en kontaktperson med nøkkel.
Det er viktig at huseier er klar over faren for frostsprengning av for eksempel vannrør ved stenging av strøm, og dermed varme, i den kalde årstiden.
Kontakt din strømleverandør så raskt som mulig. De gir beskjed til oss om bestilling og oppsigelser.
Postboks 80
3901 Porsgrunn
Org.nr: 979 422 679
Kundeservice +47 35 51 89 90
Sentralbord +47 35 93 50 00
kundeservice@skagerakenergi.no
firmapost.nett@skagerakenergi.no